تعمیر و تعویض در محل

نوبت دهی و رزرو خدمات گارانتی

سرویس خدمات گارنتی درب منزل با هدف صرفه جویی در هزینه و زمان شما، جهت تعویض کالای تاسیس شده است. در این صفحه می توانید شما باوارد کردن تایم دلخواه حضور کارشناسان ما در درب منزل خودتون داشته باشید. هدف ما خدمت به مشتریانی هست که برای‌ استفاده از کالاهای آی تی اون کالایی که مورد تایید ما هست رو استفاده میکنندو لذت خدمات واقعی را حس می‌کنند.
گروه بازرگانی آی تی سالار حامی کالا های اصالت دار هست.

گارانتی آی تی سالار

جهت پیگیری و استعلام گارانتی محصول روی لینک روبرو کلیک کنید.

[bookly-form category_id=”1″ service_id=”1″ staff_member_id=”1″ hide=”date”]

گارانتی معتبر آی تی سالار

گروه بازرگانی آی تی سالار با کسب نمایندگی رسمی شرکت‌های فوق توانسته است برندها و محصولات متنوعی را تحت پوشش خدمات گارانتی خود قرار دهد، این موضوع باعث شده است علاوه بر مشتریان عادی، بسیاری از سازمان‌ها و ادارات دولتی نیز این شرکت را برای دریافت خدمات گارانتی انتخاب کنند.

چرا گارانتی آی تی سالار

اگه خراب شد فدای سرت!

گارانتی مادام‌العمر

برخی محصولات دارای گارانتی مادام‌العمر هستند، اما لازمه استفاده از این نوع خدمات گارانتی، آن است که تولید این محصولات متوقف نشده باشد.

گارانتی ۲۴ و ۱۸ ماهه

بیشتر محصولات دارای گارانتی ۱۸ ماهه و برخی دیگر گارانتی ۲۴ ماهه دارند و خدمات رایگان آی تی سالار شامل آنها نیز میشود.

بازگردانی اطلاعات

شما می‌توانید در صورت نیاز برای تعمیر هارد، از خدمات گارانتی آی تی سالار برای بازگردانی رایگان اطلاعات هارد خود استفاده نمایید

مرکز تخصصی پاسخگویی

مشتریان می‌توانند در صورت نیاز با واحد پشتیبانی مرکزی گارانتی سازگار تماس بگیرند و از راهنمایی‌های تیم متخصص این واحد استفاده کنند.